31 units blood collected in 13th Blood Donation Camp of Men’s Union at BCN Depot/Nimpura

286
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

*13th Blood Donation Camp of Men’s Union at BCN Depot/Nimpura*
On the occasion of Martyr Day of Bhagat Singh on  to commemorate his martyrdom, a blood donation camp organized by Men’s Union at BCN Depot of Nimpura.
This camp auspicated by Sri Biswajit Laha ( Additional General Secretary ), who is the top leadership of Men’s Union of KGP division open line, along with him Sri Avijit Mallik ( Asst. General Scretary), Sri Sukanta Mallik, Sri Sankar Mitra (Ex Branch Scretary), many other administrative officials were also graced this camp.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

This camp organized by Sri Dronacharya Janghel, Sri R.K.Chatterjee, with the help of Sri Subrata Das, Sri V.G.Rao, Sri Moloy Mahata, Sri Trilok Prasad, Sri Amiya Nanda, Sri Sankar, Sri P.K.Patra and others.

Special contribution from Sri Kanjilal & Sri Samir Kr. Bera in memory of Late Vinay Chaubay.

On request from activists of Men’s Union, a motivational speech presented at this camp by Sri Biswajit Laha & Sri Janghel.

31 units of blood collected at this camp.

২৩•০৩•২০২২ শহীদ ভগত সিং এর মৃত্যু দিবস। এই উপলক্ষে মঙ্গলবার নিমপুরা আরামবাটি নিকট রেলের বি.সি.এন. ডিপোট এ স্বেচ্ছায় রক্ত দান শিবিরের আয়োজন করা হয়েছিল মেন্স ইউনিয়নের নেতৃত্বে । এই শিবিরের উদ্বোধন করেন শ্রী বিশ্বজিৎ লাহা, যিনি দঃ পূঃ রেলের মেন্স ইউনিয়ন এর খড়্গপুর মন্ডলের সর্বোচ্চ নেতা এবং একই সঙ্গে উনি দঃ পূঃ জোনের মেন্স ইউনিয়নের অতিরিক্ত সাধারণ সম্পাদক। শ্রী বিশ্বজিৎ লাহার সঙ্গে এই শিবিরে উদ্বোধন অংশে উপস্থিত ছিলেন শ্রী অভিজিত মল্লিক, শ্রী সুকান্ত মল্লিক। এই শিবিরে এসেছিলেন অবসর প্রাপ্ত কর্মচারী শ্রী শংকর মিত্র, যিনি প্রক্তন শাখা সম্পাদক। এছাড়াও অনেক প্রশাসনিক ব‍্যক্তিগন উপস্থিত হয়েছিলেন এই শিবিরে।

এই রক্ত দান শিবিরের আয়োজক ছিলেন মেন্স ইউনিয়নের শ্রী দ্রোনাচার্য জাঙ্গেল, যিনি শাখা সম্পাদক এর দাবিদার। ওনাকে বিশেষ সাহায্য করেছেন মেন্স ইউনিয়নের শ্রী রাজ কুমার চ‍্যাটার্জী,যিনি শাখার সাংগঠনিক সম্পাদক। বিশেষ ভূমিকা পালনকারী মেন্স ইউনিয়নের বিশিষ্ট গন হলেন শ্রী ভি.গোভিন্দ রাও, শ্রী সুব্রত দাস, শ্রী মলয় মাহাত, শ্রী ত্রিলোক প্রশাদ, শ্রী অমিয় নন্দ, শ্রী শংকর, শ্রী প্রতাপ কুমার পাত্র এবং আরও অনেকেই অংশ গ্রহন করে ও রক্ত দান করে এই শিবিরে গুরুত্বপূর্ণ ভূমিকা পালন করেছেন।

এই শিবিরের গুরুত্ব নিয়ে বক্তব্য রেখেছিলেন মেন্স ইউনিয়নের শ্রী বিশ্বজিৎ লাহা এবং শ্রী দ্রোনাচার্য জাঙ্গেল।

 

Advertisement
Advertisement

For Sending News, Photos & Any Queries Contact Us by Mobile or Whatsapp - 9434243363 //  Email us - raghusahu0gmail.com